استخر بلیط

استخر بلیط، سامانه آنلاین فروش بلیط استخر وپارک های آبی شمال غرب کشور

استخر بلیط

استخر بلیط، سامانه آنلاین فروش بلیط استخر وپارک های آبی شمال غرب کشور

استخر بلیط، سامانه آنلاین فروش بلیط استخر وپارک های آبی شمال غرب کشور با تخفیف ویژه

  • ۰
  • ۰

موج های آبی ارومیه 🥇، امکانات و عکس +ویدیو + بلیط

اگر میخواهید با تمامی امکانات جدید موج های آبی ارومیه ، و بادیگر ویژگی های این مجموعه از جمله آدرس،نحوه خرید،قیمت بلیط وعکس و ویدیو این مجموعه آشنا شوید این مطلب را از دست ندهید.

بسیاری ازاوقات مردم به دنبال مکانی هستند که اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند.
اکثریت افراد جامعه به دنبال تفریحات پرهیجان هستند؛ زیرا این تفریح های ایمن باعث بالا رفتن آدرنالین در بدن می شود و به فرد استرس و هیجان در یک جا وارد می شود.
اگر شما هم ویژگی این افراد را دارید با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله یکی از بهترین پارک های آبی شمال غرب کشور را به شما معرفی کنیم تا بهترین لحظات را در این مکان سپری کنید.

امکانات و ویژگی های استخر موج های آبی ارومیه :

عکس موج های آبی ارومیه

عملیات خاکبرداری و کلنگ زنی در سال 1394 شروع شد و پس از 3 سال در سال 1397 به افتتاح رسید. موج های آبی ارومیه با زیر بنا حدود 14000 متر مربع و با داشتن 1300 کمد اتو لاکر در خدمت عموم مردم می باشد.این مجموعه دارای 9 سرسره بزرگ است که استفاده از این سرسره ها برای افراد زیر 10 سال ممنوع می باشد. از جمله سرسره های موجود در موج های آبی ارومیه، سرسره های چهار لاین سرعتی هستند که فرد را با سرعت 10متر بر ثانیه به آب رها می کنند.
با ما همراه باشید تا دیگر امکانات این مجموعه را به شما معرفی کنیم.

سرسره سرپوشیده با سرعت مناسب وارد چاله بزرگی میشوید و پس از چرخیدن چندین دور درون چاله وارد حوض آب می شوید.از بهترین سرسره های موجود در سرزمین موج های آبی ارومیه می توان به سرسره روباز تیوبی اشاره کرد که به صورت انفرادی و دونفره می توان استفاده کرد.هیجان انگیز ترین سرسره موج های آبی ارومیه مربوط به سرسره شوتینگ می باشد که کاملا رو باز است که شما حدودا از ارتفاع 12 متر همراه با سرسره پایین می آیید و در آخره سرسره شما را به ارتفاع 4 متراز زمین به بالا پرتاپ می کند و پس از آن وارد استخری به عمق 5 متر می شوید.

 

قیمت بلیط VIP در باجه بلیط فروشی حضوری موج های آبی ارومیه 135000 تومان می باشد.
بلیط VIP سرزمین موج های آبی ارومیه متفاوت تراز بلیط سانس آزاد است این بلیط دارای 30 دقیقه  ماساژ سوِئدی ،سلف سرویس و حمام ترک می باشد.
شما می توانید به صورت آنلاین بلیط استخر سانس آزاد و VIP سرزمین موج های آبی ارومیه را از وب سایت استخر بلیط در بخش شهر ارومیه انتخاب کنید و تنها با پرداخت 28000 تومان به جای 35000 تومان  و 125000 تومان به جای 135000 تومان از این مجموعه استفاده کنید.

 

موج های آبی ارومیه

  • ۹۸/۱۱/۲۹
  • رضا آتش پیکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی